New - Layered Necklace from Aphrodite

9:14:00 AM


Hi girls & boys! It's been a long time since I did another post than an outfit post, but there must always be a start, right? Of course I'm not running away from fashion, because today I tell you about a new accessories webshop that I have discovered, namely aphrodite-store.com. They gave me the opportunity to choose a nice necklace from their webshop and in this article I tell you all about my experience with this shop.

○●

Hi girls & boys! Het is een lange tijd geleden dat ik nog eens een andere post dan een outfit post heb gedaan, maar er moet altijd een begin zijn, toch? Uiteraard loop ik niet weg van fashion, want vandaag vertel ik jullie over een nieuwe accessoires webshop die ik heb ontdekt, namelijk aphrodite-store.com. Van hen mocht ik een leuk juweeltje kiezen uit hun webshop en in dit artikel vertel ik jullie alles over mijn ervaring met deze shop.




Aphrodite is a webshop where you can go for all your accessories: necklaces, rings, bracelets, earrings and also phone cases. I, myself chose this fine, double necklace. I used to be a true fan of statement necklaces, but nowadays I prefer to have it a bit basic, simpler ... and that necklace fits in that category perfectly. This gold colored necklace is available with a black stone and a white stone. Since I already had earrings that would fit perfectly with the black version, I chose that. The smallest chain has a small moon as a pendant. You can wear the chain short as I do, so it looks like a choker, but you can also wear the necklace a bit longer.

○●

Aphrodite is een webshop waar je terecht kan voor al je accessoires: halskettingen, ringen, armbanden, oorbellen en ook telefoonhoesjes. Ikzelf koos voor deze fijne, dubbele halsketting. Vroeger was ik een echte fan van statement kettingen, maar tegenwoordig hou ik het liever een beetje basic, eenvoudiger... en daar past deze halsketting volledig in. Deze goudkleurige ketting is beschikbaar met een zwarte steen en een witte steen. Aangezien ik al oorbelletjes had die perfect zou passen bij de zwarte variant, koos ik daar dus voor. De kleinste ketting heeft een klein maantje als hangertje. Je kan de ketting kort dragen zoals ik doe, zodat het meer een choker is, maar je kan de ketting ook een beetje langer dragen. 




As you can see in these pictures, this necklace is a beautiful addition to your outfit. The quality is certainly good: qualitative clasp, beautiful golden color, beautiful stone ... Whether the gold color discolors after a while, I can't tell you yet, for that I do not have the necklace long enough. Let's hope not, because a green stripe in my neck is not the perfect accessory for my look! This necklace costs € 23.90 in the webshop, but for you this can be cheaper because I have a discount code for you. Use code LOVE in your shopping cart and get 10% discount on your order. What do you think of this necklace?

○●

Zoals je kan zien op deze foto's is dit een halsketting die een mooie toevoeging vormt op je outfit. De kwaliteit is zeker goed: kwalitatief slotje, mooie gouden kleur, mooie steen... Of de gouden kleur ook afgeeft na een tijd, kan ik jullie nog niet vertellen, daarvoor heb ik de ketting nog niet lang genoeg. Let's hope not, want een groene streep in mijn nek is nu niet het perfecte accessoire voor mijn look! Deze halsketting kost in de webshop € 23,90, maar voor jullie kan dit goedkoper want ik heb namelijk een kortingscode voor jullie. Gebruik code LOVE in je winkelmandje en krijg 10% korting op je bestelling. Wat vind jij van deze ketting?


Stay up to date by following Polished Cats on
   

*Disclaimer: Voor deze post heb ik deze halsketting gekregen. Dit neemt niet weg dat dit artikel geschreven is door mij vanuit mijn persoonlijke interesses. De samenwerking heeft geen invloed op mijn persoonlijke mening.

You Might Also Like

0 reacties

Like us on Facebook

Instagram