Outfit - Jeans Leather Shorts

8:10:00 AM


Hiyaa girls! A simple rule in the fashion world when it comes to outfit is 'legs or boobs, not both'. A rule that can also serve perfectly for these summer days, because in Belgium these days have no extreme high temperatures. So for a summer day with moderate summer temperatures, I go for this rule. And this outfit is also an example of this, although I must admit that I have broken a bit with this fashion rule with my laced top. But rules are here to be broken right?

○●

Hiyaa girls! Een simpele regel in de mode-wereld wanneer het aankomt op outfits is 'legs or boobs, not both'. Een regel die ook perfect kan dienen voor deze zomerdagen, want in België hebben deze dagen niet echt schitterend hoge temperaturen. Dus voor een zomerdag met matige zomerse temperaturen, ga ik voor deze regel. En daar is deze outfit dus ook een voorbeeld van, al moet ik eerlijk toegeven dat ik een beetje gebroken heb met deze regel door mijn laced top. But rules are here to be broken right?







The focus of this outfit is on the legs. Starting from temperatures above 20°C, I'm usually wearing a skirt, dress or shorts, but I do care for some warmer items at the top of my body, or vice versa. With this outfit I chose my leather shorts, combined with a gray body with lacing at the top. Another jeans jacket over it and I'm ready for the Belgian summer. The jeans jacket therefore also provides a little color, just like my slip on sneakers with his sparkles.

○●

De focus bij deze outfit zit dus bij de benen. Vanaf temperaturen boven de 20°C ga ik meestal wel voor een rok, kleedje of short, maar zorg ik wel voor iets warmere items aan de bovenkant, of vice versa. Bij deze outfit heb ik gekozen voor mijn lederen shortje in combinatie met een grijze body met rijgsluiting bovenaan. Nog een jeans vest erboven op en ik ben helemaal klaar voor de Belgische zomer. Het jeans vestje zorgt dan ook eveneens voor een beetje kleur, net zoals mijn slip on sneakers met zijn sparkles. 








As accessories I chose silver jewelery, as these perfectly match the colors of my shorts and jeans jacket. In terms of that, I am quite strict in choosing the color of my jewelry, it must and will be appropriate to my other garments. So this outfit is for me the ideal look for a moderate summer day. What do you think of this outfit?
○●

Als accessoires heb ik gekozen voor zilveren juwelen, aangezien deze perfect passen bij de kleuren van mijn short en jeans jasje. Op dat vlak ben ik redelijk strikt in het kiezen van de kleur van mijn juwelen, het moet en zal passend zijn aan mijn andere kledingstukken. Deze outfit is voor mij dus wel de ideale look voor een gematigde zomerdag. Wat vind jij van deze outfit?





Wearing:
Jeans jacket - Dresslink / Laced up body - H&M / Shorts - SuperTrash / Slip on sneakers - Lipsy / 
Sunglasses - Ray Ban / Earrings - Action / Ring - Unkown / Bracelet - H&M

Stay up to date by following Polished Cats on
   

You Might Also Like

0 reacties

Like us on Facebook

Instagram