Outfit - Ripped Joggers

8:33:00 PM


Hi girls & boys! Meanwhile you already know, my style can suddenly change from super fancy to a casual laid back look. Et voilà, today I have a sporty, casual outfit for you. A slightly tougher look and actually an outfit that I will wear in the weekend or in my free time. Not too many details or trinkets, just go. Check out this look.

○●

Hi girls & boys! Jullie weten het ondertussen al, mijn stijl kan van super fancy ineens veranderen naar een casual laid back look. Et voilà, vandaag heb ik een sportieve, casual outfit voor jullie. Een iets stoerdere look en eigenlijk een outfit die ik snel zal dragen in het weekend of vrije tijd. Niet te veel details of frulletjes, gewoon gaan. Check out this look. 





I bought these ripped joggers online at H&M some time ago, as pants to wear at home or while traveling, but I thought they looked so cool that I wanted to make an outfit. The cropped top I have scored in London at a big sale from a Missguided store and it is a perfect combination for this rugged look. You may have seen the shoes before in my post about the Vinted app. I've been able to score this secondhand for a mini prize and they're just great. The leather jacket is perfect when it gets colder, but with that wonderful sun of the last few weeks I hardly needed it. What do you think of this look?

○●

Deze ripped joggers heb ik een tijdje geleden online bij H&M gekocht, als een broek om thuis te dragen of tijdens het reizen, maar ik vond hem zo ontzettend cool dat ik er toch ook een outfit mee wou doen. Het cropped topje heb ik kunnen scoren in London bij een grote uitverkoop van een Missguided winkel en het vormt een perfecte combinatie voor deze stoere look. De schoenen hebben jullie misschien al eerder gezien in mijn post over de Vinted app. Ik heb deze namelijk tweedehands kunnen scoren voor een miniprijsje en ze zijn gewoon geweldig. Het lederen jasje is perfect als het wat kouder wordt, maar met die heerlijk zon van de laatste weken had ik deze amper nodig. Wat vind jij van deze look?





Wearing:
Jacket - Aliexpress / Shirt - Missguided / Joggers - H&M / Shoes - Nike airforce one / Necklace - Rosegal / Ring - Jeweller / Watch - Polar / Sunglasses - Shein

Stay up to date by following Polished Cats on
   

You Might Also Like

0 reacties

Like us on Facebook

Instagram