Outfit - Fluffy Midi

10:19:00 AM


Hiyaa girls! No matter what season it is, you can always wear a midi skirt. Well in any case... I do it anyway! Although I had my doubts in the beginning whether I should try the midi skirt trend, I still have no regrets I tried it. I wear it during spring, summer and now autumn (again).. yup, talking about a versatile item right! 


Hiyaa girls! Het maakt niet uit welk seizoen het is, een midi skirt kan je altijd dragen. Of toch... dit doe ik althans! Hoewel ik in begin heb getwijfeld of ik de midi skirt trend een kans zou geven, heb ik er op dit moment nog geen seconde spijt van gehad. Ik heb hem in de lente gedragen, in de zomer en nu de herfst (again)... Yup, talking about a versatile item right! 









Autumn, season of the sweaters: fluffy sweaters, oversized sweaters, cozy sweaters ... you name it, autumn has it! The perfect item to combine with a midi skirt it seems. This combination doesn't only give me a killer hourglass figure, but also gives the outfit a nice contrast: A soft fluffy sweater versus a textured black skirt. As usual, as a finishing touch I have my favorite jewelry color: rose gold.

De herfst, seizoen van de truien: fluffy truien, oversized truien, cozy truien... you name it, autumn has it! Het perfect item om dus ook te combineren met een midi skirt lijkt mij. Deze combinatie zorgt niet enkel voor een killer hourglass figure, maar zorgt ook voor een leuk contrast in de outfit: Een zachte fluffy trui versus een gestructureerde zwarte rok. Naar goede gewoonte heb ik alles afgewerkt met mijn favoriete juwelenkleur: rose gold. 








My friend, the photographer, and I were driving around and looking for an ideal location. I wanted an autumn setting and I've got one there. Unfortunately also one with parked cars, but hey I have falling leaves and autumn colors so I'm pretty happy. What do you think of this outfit?


Mijn vriend, de fotograaf, en ik waren een beetje aan het rondrijden en op zoek naar een ideale locatie. Ik wou een herfst setting en ik heb er eentje gekregen. Spijtig genoeg ook eentje met geparkeerde auto's, maar hey ik heb vallende bladeren en herfstkleuren dus ik ben best tevreden. Wat vind jij van deze outfit? 





Wearing:
Sweater - Pull & Bear / Skirt - Clouds of Fashion / Nylon - H&M / Shoes - Torfs / 
Earrings - H&M / Necklaces - H&M / Watch - Michael Kors / Ring - H&M


Stay up to date by following Polished Cats on


   

You Might Also Like

0 reacties

Like us on Facebook

Instagram