Outfit - Laced up Mom Jeans

8:08:00 AM


Hiyaa girls! Today I have an outfit ready for you, one that is perfect to wear during an Belgian summer, so a not so warm summer. Lately I showed you quite a lot of these outfits, but the weather doesn't really anything else actually. Though you will not hear me complain, because we have been able to enjoy some wonderful days. So read on for some outfit inspiration

○●

Hiyaa girls! Vandaag heb ik weer een outfit voor jullie klaar die perfect te dragen is tijdens een Belgische zomer, een niet zo warme zomer dus. De laatste tijd toon ik jullie redelijk veel van dit soort outfits, maar het weer laat dan ook niet veel anders toe eigenlijk. Al hoor je mij niet klagen, want we hebben al mogen genieten van een aantal prachtige dagen. Dus kijk snel verder voor wat outfit inspiratie. 















For this outfit I chose for my Mom jeans that I bought at Stradivarius during the sales. It is more precisely a trashed and ripped Mom jeans making it a little edgy. As a mom jeans fits a little looser and comfy, I have chosen to bring this in contrast with a tight-fitting body with lacing. The body also introduces a sexy touch through the lacing on the chest. The long jacket ensures a gentle touch by the light beige color.

○●

Voor deze outfit heb ik gekozen voor mijn Mom Jeans die ik heb gekocht bij Stradivarius tijdens de solden. Het is meer bepaald een trashed en ripped Mom jeans waardoor het toch een beetje edge krijgt. Aangezien een mom jeans een beetje losser en comfy zit, heb ik gekozen om dit in contrast te brengen met een nauw aansluitende body met rijgsluiting. De body zorgt daarnaast ook namelijk voor een sexy touch door de rijgsluiting aan de borst. De lange jasje zorgt voor een zachte toets door de lichtbeige kleur. 














The ripped mom jeans look gets a fair amount of edge and I have therefore extended this by finishing the look with a black belt, four chunky rings and a chunky necklace. For jewelry, I chose an old silver color as this looks always a bit tougher. What do you think of this look? Are you a fan of mom jeans?

○●

Door de ripped mom jeans krijgt de look redelijk veel edge en dit heb ik dan ook doorgetrokken door de look af te werken met een zwarte riem, vier verschillende chunky ringen en een chunky ketting. Voor de juwelen heb ik gekozen voor een oud zilveren kleur aangezien ik dit toch altijd wel een beetje stoerder vind ogen. Wat vind jij van deze look? Ben jij een fan van mom jeans?






Wearing:
Coat - H&M / Body - H&M / Mom jeans - Stradivarius / Shoes - H&M Premium / 
Ear cuff - Jewelthys / Rings - H&M / Necklace - H&M

Stay up to date by following Polished Cats on
   

You Might Also Like

0 reacties

Like us on Facebook

Instagram