Outfit - Peplum Jeans Sweater

9:28:00 AM


Hi girls & boys! An outfit does not always have to be complicated for me or have all kinds of special stuff. I like to keep it simple sometimes, a simple sweater with pants for example. Today I choose such outfit, although I have chosen smartly by choosing this special sweater. Check it out!

○●

Hi girls & boys! Een outfit hoeft voor mij niet altijd ingewikkeld te zijn of voorzien zijn van allerlei tierlantijntjes. Ik hou er wel van om het soms gewoon eenvoudig te houden, een simpele sweater met een broek bijvoorbeeld. Vandaag kies ik voor dergelijke outfit, al heb ik slim gekozen door te kiezen voor deze speciale sweater. Check it out! 





This sweater I recently bought on Aliexpress, nowadays I find a lot of nice stuff there that I would never find in Belgium. This sweater looks so nice and special that I had no choice but to click it in my shopping basket. The sweater looks like a sweater at the top and then turns into a peplum jeans shirt. I chose to combine this with leggings with leather look and my winter boots. A simple color combination, but certainly successful. What do you think of this look?

○●

Deze sweater heb ik onlangs gekocht op Aliexpress, tegenwoordig vind ik daar heel veel leuke spulletjes op die ik in België nooit zou vinden. Ik vond deze sweater er zo leuk en speciaal uitzien dat ik niet anders kon dan hem in mijn winkelmandje klikken. De sweater ziet er bovenaan uit als een sweater en gaat dan over in een peplum jeans hemd. Ik koos om deze te combineren met een legging met lederlook en mijn winterlaarzen. Een eenvoudige kleurencombinatie, maar zeker wel geslaagd. Wat vind jij van deze look?





Wearing:
Sweater - Aliexpress / Pants - Forever 21 / Boots - Paris / Watch - Festina 

Stay up to date by following Polished Cats on
   

You Might Also Like

0 reacties

Like us on Facebook

Instagram